divendres, 26 de setembre del 2008

NOU SAL !!!


No he pogut estar-me i me he apuntat al nou Sal de Tildapatch. És un bossa amb forma de caseta que m'ha enamorat. Total que estic apuntada i ja estic mirant com ho faré per seguir el ritme de cada 15 dies.
No vull pas deixar passar l'oportunitat de donar las gracies a la Isabel per la feinada que li ve a sobre...... ja som 172 i encara segueix...... GRACIES ISABEL.

No he podido resistirme y me he apuntado al nuevo Sal de Tildapatch. Es un bolso con forma de casita que me ha enamorado. Total que estoy apuntada i ya estoy mirando como seguiré el ritmo de cada 15 dias. Aquí podeis encontar el sal. http://isabelgranados.canalblog.com/
No quiero dejar pasar la oportunidad de dar las gracias a Isabel por la cantidad de trabajo que le viene encima....ya somos 172 y continua creciendo......GRACIAS ISABEL.