divendres, 9 d’abril del 2010

Scarsella

Per fi, he fet la meva primera scarsella. Feia temps que ho volia, però no trobava pas el moment. Ahir per la tarda i sota les magnifiques explicacions que me va enviar Victòria (http://momentsdoci.blogspot.com/) vaig posar-mi i encara que de moment sembla una mica complicada quan t'he hi poses va sortint. Estic molt contenta del resultat encara que hi han alguns detallets que se tenen que millorar.

Por fin, he hecho mi primera scarsella. Hacía tiempo que deseaba hacerla pero no encontraba el momento. Ayer por la tarde y con las magníficas explicaciones de Victoria (http://momentsdoci.blogspot.com/) me puse y aunque que de momento parece un poco complicada cuando te pones va saliendo. Estoy muy contenta con el resultado aunque hay algunos detallitos que tengo que mejorar.




4 comentaris:

Carmen - detodounpocoimas ha dit...

doncs a primera vista si que sembla difícil....... no les havia vist mai, t`ha quedat molt "xula"
Bon cap de setmana :-)

Victòria ha dit...

Apa, sí t'ha quedat la mar de bé! Estic conteta d'haver-te pogut ajudar. Petons.

maria josé ha dit...

Preciosa esa scarsella, yo tengo una empezada, a ver si la termino,,,me has dejado un mensaje para que te envie el tuto de la bolsita-neceser, pero no me has puesto tu mail,,mandame otro correo con la direccion del mail y te la mando,,,,bsssss

Vicenti ha dit...

Pues a mi me parece que te ha quedado preciosa,no le veo fallo alguno,asi que enhorabuena porque me encanta,besitos