dissabte, 22 de maig de 2010

Kittys i més Kittys

Continuo fent Kittys i més Kittys. Volia fer un detalle't per una nena acabada de néixer i com sempre faig últimament m'he decidit per la famosa Kitty. He fet un conjunt de tovalloles, la gran de bany i una de petita per portar a la bossa de anar a passeig. Estic molt satisfeta del resultat i segur que no serà l'última vegada que ho faci.
Continuo haciendo Kittys y mas Kittys. Quería hacer un detallito para una niña recién nacida y como siempre hago últimamente me he decidido por la famosa Kitty. He hecho un conjunto de toallas, la grande para el baño y una pequeña para la canastilla. Estoy muy satisfecha con el resultado y seguro que no sera la última vez que lo haga.





I una altra bossa per portar el berenar, aquesta és per l'Anna. Intento anar canviant de model i aquesta vegada he fet una Kitty ballarina que ha quedat molt graciosa.
Y otra bolsita para la merienda, esta vez es para la Anna. Intento ir cambiando el modelo y esta vez he hecho una KItty bailarina que ha quedado muy graciosa.



1 comentari:

Carmen ha dit...

t´ha quedat tot precios.... m'encanta... i es que la kitty es tant tendre...

Petons :-)