dimecres, 17 de març del 2010

I ara invasió de conillets

Com cada any per aquestes dates a part de regalar els corresponents ous de totes mides i colors m'agrada sempre fer un detallet que sigui una mica diferent dels que es poden comprar. Aquest any he fet un free del bloc Manualidades de Andreita que vaig veure ja fa temps i que els vaig trobar molt graciosos. Me divertit molt triant les floretes i totes les combinacions possibles de colors. També he fet la versió nen, que per cert ma donat problemes per fer el barret ya que no sabia ven bé com fer-lo.

Como cada año por estas fechas a parte de regalar los correspondientes huevos de diferentes medidas y colores me gusta siempre hacer un detallito que sea un poco diferente de los que se pueden comprar. Este año he hecho un free del bloc Manualidades de Andreita que vi ya hace tiempo y que encontre muy graciosos. Me he divertido mucho combinando los colores y escogiendo las florecillas. Tambien he hecho la versión niño que por cierto el sombrero me ha dado problemillas ya que no sabia como hacerlo.

Podeu trobar els patrons a: http://www.manualidadesandrea.com/free.html



3 comentaris:

Aida ha dit...

Estan hermosos tus conejitos!!!
Buen fin de semana.Besitos.

Emi ha dit...

-TE HAN QUEDADO SUPER LINDOS, SE VEN MUY COQUETOS, FELICIDADES!!!

UN ABRAZO FUERTE DESDE COSTA RICA.

Vicenti ha dit...

Que lindos te quedaron tus conejitos,preciosos y muy alegres,besos,en cuanto a tu pregunta la tela de las caritas es tela de algodon finita,es como la tela de las camisetas interiores de señora pero las finitas.